God morgon..

Hej hej, nu sitter jag här och ska snart åka iväg till skolan.. Idag har jag mascara på mig "på riktigt" för första gången på länge.. FAN vad jag hatar mitt ena öga, mascaran blir alltid cp där. Det är liksom omöjligt att få det bra. Nu har fransarna tydligen bestämt sig för att växa mot varandra också, så nu har jag en fet fransklump mitt på ögat :P Spenderade seriöst en kvart bara för att fixa ögonfransarna på mitt ena öga.. Mitt andra öga däremot, där drar jag typ tre svep och det ser perfekt ut.. Och det ser ändå mycket bättre ut än det första! AH ibland vill man bara klippa av dom :O!

Mitt dåliga öga
Mitt bra öga.. Här är fransarna längre också XD



Det bra ögat XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0