Yes found it!

Yooohoooo, jag hittade min pinkod till studera.nu! Jag är så lat och dålig så jag hade faktiskt inte loggat in på hemsidan trots att jag klickade hem min pinkod i februari. Nu är det bara några dagar kvar tills anmälningsdatumen går ut och jag vill anmäla mig som någon slags back-up om jag inte får ett jobb i höst.

Och såklart var min pinkod borta...

VAR ÄR DEN? tänkte jag.. Vid det här laget skulle jag ju inte hinna klicka hem en ny.

Som tur var så var mitt forna jag ganska smart och hade lagt pinkoden på ett säkert ställe... Typ "Jag lägger det här så att mitt framtida jag inte råkar slänga eller tappa bort det"

Sicken tur att jag var smart förut :)


Jag innan jag hittade pinkoden



Jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0