Videoklipp från Lady Gaga-konserten

Här är lite klipp från Lady Gaga-konserten. OBS, det är inte jag som har filmat! Tyvärr är ljudet lite dåligt, men man kan se hur coolt allt är iaf!

Konserten började med Dance in the Dark, egetnligen tyckte jag bara att det var introt som var enormt bra, det är konst  hög nivå.. Sen är väl resten av låten lite trist kanske


Monster, kolla hennes kläder....



Telephone! Jag blir grymt imponerad över hur hon kan dansa så mycket och ändå sjunga så bra live. She kicks Britney Spears' ass! (som inte har sjungit utan playback på typ 10 år..?)


Sista låten, Bad romance ;)!




Paparazzi... Den där djuphavsfisken.. intressant... Varning för epilepsianfall mot slutet:P



Sista låten som jag lägger upp :P Men lägger upp den i två klipp eftersom jag tycker att hennes "tal" innan hon börjar sjunga är viktigt, men dom som har filmat det har inte med slutet :( Och slutet är det bästa ;) Tyvärr har den andra filmen inte så bra ljudkvalité..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0