Sisådär på en onsdagskväll

Åååh faan vad jag har tråkigt den första kvällen denna långhelg.. Det vill säga just nu :p BORING!

Tipsade precis en i min skola om en vänstertidning om han ville läsa den.. Han tyckte jag var skön jag, haha, jag förstår honom. Det känns kanske lite random att jag kommer helt plötsligt o ba "DU, det finns en tidning som du kan läsa".. Jo, jag förstår honom..

Jag hade förresten mitt mega-fysikprov igår, jag hoppas att det gick bra! Det är liksom avgörande för mitt fysik b-betyg, och den kursen är ju 150 poäng.. Vill inte direkt att den ska sänka mitt betyg. Fast någonting gick snett under det provet, man skulle räkna ut en elektrons hastighet.. Jag fick hastigheten till att vara över ljusets hastighet, vilket är omöjligt.. (Ljusets hastighet är absolut, iaf är det mest sannolikt). Men en annan kille i klassen fick samma svar, så.. Haha, man vet aldrig, vi kanske gjorde någon otrolig upptäckt?


hade tråkigt och gjorde om denna bild, hahahahhahah vad ful, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0