Bilder från i onsdags

Tjoo, tänkte lägga upp lite bilder från in onsdags då NV3B hade sin ägande klasskiva :) Det började med en mysig middag med föräldrarna, sen vare in i LIMOUSIIIIIIINEN, sen vare partyparty på Viper Room. Och "HA!!" till dom som klagade på att vi hade valt viper room (ja, även jag!), för skivan blev ÄG! Det är många som har kommit och sagt att det här var den bästa skivan dom varit på, och det är ett så jävla bra betyg och får mig skitglad! (Jag var en av dom som kämpat med den) Så nu är det dags att njuta av dom sista månaderna med vår kära nördklass och sen är vi ute!


Happy devil and sleeping beauty


Min nya facebookbild hahahahha


Patrik var lite stirrig efter att ha kommit tillbaka från usa


I LIMOUSINEN =D


Årets snyggaste par..?


Glada ;D


Jag brukar inte säga sånt här "offentligt" för jag brukar tycka att det är lite töntigt och "ATTENTIOOON", men jag smälter totalt när jag ser bilden. Jag älskar dig min fina pojke!



POSE


POSARN^ på mig och Reema.. Och megalol på johan =D


Söta paret :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0