Skvallerbloggar.. skärpning!

JO jag erkänner att jag läser skvallerbloggar.. Slöläser även de flesta storbloggarna.. Typ tidsfördriv "aha.. nu har jag kollat facebook och  mailen.. vad har kenza gjort idag då 8)?"

Men nu får jag fanimej ta och klaga lite på skvallerbloggarna!! Jag menar, I really don't care, men det är väl ett trevligt tidsfördriv. Känner mig som en tant som köper hem "Se&Hör" varje vecka..

1. Blondinbella och Nils har gjort slut! Detta fick jag veta via AFTONBLADET! Om nyheten har hunnit nå ut till en riktig kvällstidning, då jäklar har det gått segt till!

2. Paow VAR faktiskt otrogen, hon och hugo har gjort slut. Dessutom har hugo skrivit om det på sin blogg. OCH "Jockiboi" la upp ett samtal där hon erkänner det! Även HAN har försvarat varför han har gjort det.

3. Kissies uttalande om bloggvärlden och hur hemsk den är. Breakdown? Det enda som har lagts upp är en "kopia" av inlägget...


Jag menar.. HALLÅ? Anledningen till att man läser skvallerbloggar är för att jag är för lat för att själv klicka omkring på bloggarna för att veta vad som har hänt. Det är liksom lite som en dokusåpa, fast blogg-style..

Skärpning! Eller ja, whatever. Jag kanske borde hitta bättre intressen och tidsfördriv ^^ Kanske ska sätta igång och plugga körteori..

Edit: Som en kommenterade så är dom bara människor, självklart! Jag vet själv inte vad det är jag tycker är intressant. Det är väl bara att jag har tråkigt. Varför blir folk så "WHAWIENH OMG OMG OMG" när dom ser kändisar? Dom är ju också bara människor ;)! Det ÄR intressant när folk är offentliga. Det har alltid skvallrats, till och med i de små byarna, vilket inte är något "försvar", men något gör ju folk intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0