Det var underbart.. till en början

Jo rubriken säger väl allt, ni undrar säkert hur det gick med Calzonen. Eftersom det blev en jäääkligt seg middag igår så var jag sjukt hungrig.. Så när pizzan kom så slukade jag bit efter bit efter bit, det var så HIMMELSKT GOTT. Jag åt till och med flera tuggor av min pojkväns kebabrulle (alltså varför gjorde jag ens det????). Efter halva pizzan sa min mage ifrån på det där speciella sättet : "Du har ätit för mycket och för snabbt din jävla idiot, kan du för fan inte ta och behärska dig?? Nu ska du fanimej få lite ILLAMÅENDE tillbaka!"

Så när halva pizzan var uppäten var det inte längre lika mumsigt.. Fick inte ner en bit till och gav bort resten.

Det var min upplevelse av Calzone!







Bilden tog jag från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0