Ny mousse

Yo ma hoes. Köpte en ny mousse för ett par dagar sen, Garnier body & volume. Jag har behövt ha en mousse i flera månader nu, men eftersom att min favoritmousse verkar ha utgått ( :(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) så har jag verkligen gått och dragit mig för det. Men iallafall! Mitt hår blir jättefint och lockarna blir absolut inte frizziga! Alltså precis det som jag har gått och längtat efter! Det enda negativa är att mitt hår ser mycket mörkare ut med moussen.. Jag förstår inte, nog vet jag att mitt hår har blivit mörkare och brunare, men inte MÖRKBRUNT :O (typ som när jag hade tonat det..?)





Såhär såg det ut när det fortfarande var lite småblött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0