LADY GAGA

Var på Lady Gaga's konsert igår och det var A-M-A-Z-I-N-G!! Omg, den där människan är ett geni! Jag var med fina Bahar och Khadra, och vi partade loss under hela konserten, vi var som galna haha.. Tyvärr var inte publiken runt omkring det.. (Hur ofta säger någon till en och ber en att sitta ner på en KONSERT? Okej om det hade varit bio..)

Jag har tyvärr inga bilder nu, men så fort Bahar skickar så kommer det upp! Jag är fortfarande i extas, speciellt eftersom att jag bestämt tror att jag fick ögonkontakt med henne! WOHO! Fast man vet ju aldrig, men jag hoppas! Dessutom vinkade hon upp mot vår sektion lite senare och eftersom vi var dom enda som stod och hade händerna i luften och vinkade tillbaka så kan vi ju säga att hon såg oss där också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0