KLAGA

Jag är en dålig kusin! Min kusin Gabriella fyller 18 år idag, men jag är alldeles för trött för att åka till Huddinge :( Tyvärr! Är fortfarande trött morgon, dag, kväll. Och man märker ju att jag inte är den enda, många i klassen verkar vara lika sega som jag är.

Skolan kör verkligen slut på mig...... Som vanligt såhär års brukar man ju ha lite betygssnack och lärarna kommer alltid med samma kommentar "Om du får riktigt bra på sista provet så får du mvg i kursen!". SCHEISSE. Åååååh jag orkar inte! Hur lyckas jag med att få såhär i varenda ämne? Man vill så gärna att lärarna ska vara lite schyssta, typ "Du tar ju studenten i juni och du har kämpat så hårt under gymnasiet, så du kan få ditt mvg" :P.. Hade varit grymt mycket skönare iallafall..

ÅNGEST. Skoltrött! Och ändå förväntas man vara GLAD den här perioden, för att skiten snart är slut? HELL NO! I REFUSE! There, I said it! Dessutom har lärarna satt upp en aw3yr8awhf¤&TYADE tävling för vilken klass som får springa ut först, hur fan ska man orka med den :O?


Orkar inte ens sminka mig längre xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0