Goder morgon i denna sal

Goder morgon i denna sal.. Eder önskar vi, eder önskar vi alala


Good morning. Jag har börjat få en vana att lägga mig jättetidigt.. Typ vid 11-tiden. PÅ LOVET! Why, god why?? Jag blir ju trött vid typ nio. Hehe, men behöver ju min skönhetssömn ;)

Igår löptränade jag för första gången på typ ett år, fyfan vad det var jobbigt! Idag har jag träningsvärk också, det är riktigt illa. Nåja, har planerat att springa 2-3 gånger i veckan ett par veckor nu och sen öka på det. Planerar nämligen att anmäla mig till midnattsloppet (en mil i augusti) och då måste jag vara riktigt ambitiös! Jag BORDE klara milen på 50-60 minuter utan större problem. Vi får väl se hur det blir det där :)


En gammal ful lol-bild. Jag ser ut att vara typ 30 år och asförbannad =D Inte mina glasögon, som tur är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0